Ny serviceleder

Til at styrke vores kundeservice har vi nu ansat en serviceleder med ansvar for vores reparations og serviceopgaver. Lars Linneberg har en teknisk baggrund indenfor branchen og suppleret med efterfølgende lederuddannelse. Han har mange års erfaring fra branchen og kommer fra en tilsvarende funktion i en anden virksomhed. Vi glæder os til at byde Lars velkommen d. 1/4 2016 og ser frem til at godt samarbejde. Mere information kan fås efter henvendelse til Teknisk Chef Thomas Andersen på 30459690.

Ny dygtig montør til elecom elevator

Vi kan nu tilføje endnu en dygtig og erfaren tekniker i elecom elevator ApS. Robert Lind Jacobsen har tidligere været ansat hos en større leverandør og vil nu indgå i elecom elevators team af dygtige teknikere. Han kommer til at varetage reparations- og vedligeholdelsesarbejde hos vores kunder i København og omegn. Vi ønsker Robert velkommen og ser frem til et positivt samt konstruktivt samarbejde. Ydeligere information kan indhentes hos teknisk chef Thomas Andersen 30 45 96 90.

Opdatering af hjemmeside…

Vi er i fuld gang med at revidere vores hjemmeside, så den blive endnu mere overskuelig samt brugevenlig. Samtidig gøres den lidt pænere med aktuelle fotos af medarbejdere og opdaterede billeder. Vi forventer at være klar med hele opdateringen i april.

GODT NYTÅR…

Nu nærmer årsskiftet sig med hastige skridt og vi vil gerne takke kunder samt leverandører for samarbejdet i 2014. Vi ser ligeledes frem mod et godt samarbejde i 2015. Kontoret holder åbent 29/12 – 30/12 2014 samt 2/1 2015.

Se Arbejdstilsynets vejledning om sikkerhed på elevatorer…

Elevatorer – vejledning om sikkerhed og montage I-BAR

Ny elev ansat…

Hos elecom elevator ApS har vi stor fokus på social ansvarlighed. Derfor har vi netop ansat en  elev i administrationen. Helena Orbe Petersen vil som kontor elev med speciale i administration gennemføre en samlet 2-årig uddannelse. Vi glæder os til at samarbejde med Helena og ser også frem til at introducere nye kræfter i firmaet samt elevator branchen. Ydeligere information kan fås hos adm. direktør Tommy Rosenkrands på 30 35 53 79.

Endnu en ny medarbejder til elecom…

Det er med glæde vi kan sige velkommen til endnu en dygtig medarbejder. Steen Iversen starter som servicetekniker hos elecom elevator ApS og vil servicerer vores kunder i København og omegn. Steen kommer fra en lign. stilling hos en større leverandør og har mange års erfaring. Vi ser frem til et godt og konstruktiv samarbejde med Steen. Yderligere information kan fås hos Teknisk Chef Thomas Andersen på 30459690.

Så gjorde vi det igen…

 

 

elecom elevator ApS er for 2. år i træk udråbt til GAZELLE virksomhed 2014 blandt ca. 500.000 virksomheder. Kun 5.000 virksomheder har siden 1995 formået at blive udråbt som GAZELLE flere gange. Vi er naturligvis stolte over at kunne fortsætte den meget positive udvikling og signalere til vores samarbejdspartnere at vi er en professionel virksomhed med fokus på vækst samt udvikling. Udnævnelsen sker for virksomheder der, gennem en periode på 4 år, hvert år har haft positiv vækst i omsætning eller bruttoresultat og samtidig har fordoblet omsætning eller bruttoresultat i perioden. Du kan læse mere om GAZELLE virksomheder på www.borsen.dk.

Endnu en ny tekniker til elecom…

Vi kan nu byde endnu en dygtig medarbejder velkommen til elecom elevator ApS. Lars Juul kommer fra en stilling som servicetekniker hos en større leverandør og vil indgå i vores stærke team af teknikere. Lars vil får ansvar for egen portefølje af elevatorkunder. Vi ser frem til et godt og konstruktivt samarbejde med Lars. Yderligere information kan fås ved henvendelse til adm. direktør Tommy Rosenkrands på tlf. 30355379 eller mail tr@elecom.dk.

elecom flytter til nye lokaler…

Efter en fortsat ekspansion i 2013-2014 har vi taget beslutning om at flytte til nye tidssvarende faciliteter. Vores nye flytte lokaler ligger i et moderne industrikvarter og med en god infrastruktur. Du kan fremover finde os på adressen Hørkær 22, 2730 Herlev. Telefonumre, e-mail m.v. er uændret. I forbindelse med indflytningen vil vores kunder og samarbejdspartnere blive inviteret til reception i løbet af august/september – så hold øje med hjemmesiden!